pirmdiena, 2014. gada 12. maijs

Diena māmiņai

    Šodien visu dienu lija lietus, tikai uz īsu brīdi parādījās saules stars, kas nožāvēja un maigi noglāstīja manus samirkušos spārniņus. Nu gluži tāpat kā Tevi māmiņa samīļo, kad esi noskumis vai jūties vientuļš.
"Tavas rokas vēju glāsta,
Tavas rokas sauli nes,
Nav par tavām rokām labām
Siltākas uz pasaules,"
šādus vārdus es šodien pateicu savai māmiņai. 



    Zinu, ka arī Tu apsveici savu māmiņu un sagādāji viņai kādu patīkamu pārsteigumu. Vispirms jau piektdien Tu dziedāji, dejoji, runāji un spēlēji  koncertā "Ar saules smaidu", kas sasildīja ne tikai Tavas māmiņas sirdi, bet arī mana, Bauskas taurenīša, mazo sirsniņu. 
Un arī šorīt es redzēju, kā ļāvi savai māmiņai nedaudz ilgāk pagulēt un , laicīgi piecēlies, pats vārīji kafiju, cepi savu pirmo kūku, vāzē kārtoji pavasara ziedus un mirdzošām acīm gaidīji savu māmiņu brokastīs. Un tad nāca Tava mīļā māmiņa- skaista, laimīga, bez ikdienas rūpēm.  "Apsveicu, māmiņ, es tevi ļoti mīlu!" vārdi kā visskaistākā mūzika piepildīja telpu, izspraucās pa atvērto logu un , ārā satikušies ar līdzīgiem apsveikumiem, savijās kopā  un piepildīja visu pasauli ar bērnu pateicības un mīlestības  apliecinājumu MĀMIŅĀM.
  Vai zini, arī mana māmiņa ir īpaša, jo iemācīja man būt godīgam un patiesam un  ieraudzīt pelēkā ikdienā krāsainu ziedu, iemācīja priecāties par to un neapskaust. Ko Tev māmiņa ir iemācījusi un kā Tev palīdz māmiņas padoms? Uzraksti, ko Tu vēl gribi pateikt savai māmiņai ne tikai svētku dienā, bet arī pavisam parastā dienā! 

13 comments:

  1. Mamma man ir iemācījusi cienīt citus , un būt godīgam .

    AtbildētDzēst
  2. Tu esi pati jaukākā mamma pasaulē!

    AtbildētDzēst
  3. Es savai mammai gribu pateikt ka viņa ir vislabākā ,visjaukākā un vismaigākā mamma pasaulē

    AtbildētDzēst
  4. Es vēlētos savai māmiņai parastā dienā pateikt, ka viņa ir vislabākā un vismīļākā mamma uz pasaules un neviens to nespēs mainīt!

    AtbildētDzēst
  5. Mamma,tu esi ļoti mīļa un katru dienu palīdzi man.Paldies , ka tu par mani rūpējies.
    Mana mamma mani sagatavo dzīvei un iemāca visu, piemēram, ar cieņu izturēties pret pieaugušiem cilvēkiem

    AtbildētDzēst
  6. Katra māmiņa ir pelnījusi milzīgu paldies no saviem bērniem par to , ka ir laidusi viņus pasaulē un vienmēr rūpējusies par tiem . Māmiņas bērnos ieliek visu labāko no sevis un iemāca dzīvē svarīgāko , tāpēc mums- bērniem būtu nemitīgi jāpateicas mūsu māmiņām par visu , ko tās ir darījušas , dara un darīs mūsu labā .

    AtbildētDzēst
  7. Man māmiņa ir iemācījusi būt patstāvīgai , mīļai , cienīt sevi un citus .
    Man māmiņa katru dienu pasaka kādu vērtīgu padomu , kuru es atceros visu laiku .
    Mamma mani mierina , kad es jūtos slikti , dažreiz pat viens vārds man uzlabo garastāvokli . : ))
    Mums ar māsām patīk pārsteigt māmiņu , un mamma vienmēr pasaka , kad viņa visas mūs mīl vienādi , un nav tā kad vienu mīl stiprāk , otru nē . : ))

    AtbildētDzēst
  8. Es ļoti mīlu savu māmiņu, jo viņa man iemācija strādāt čakli un ar prieku.

    AtbildētDzēst
  9. es manai māmiņai teiktu parasta dienā ka es viņu mīlu un viņa man daudz ko nozīmē jo viņa man iemācija ka pareizi izturēties pret ciemiņiem ka taisīt pankūkas un citas sīkas un lielas lietas

    AtbildētDzēst
  10. Māmiņ , es tevi mīlu , tu esi vislabākā . Tu palīdzēji man izaugt un saprast dažādas lietas, piemēram, nedarīt otram pāri, palīdzēt vecākiem cilvēkiem .u.t.t.
    Agnese.

    AtbildētDzēst
  11. Es no māmiņas iemācījos darīt labu viens otram un cienīt draugus, un pieaugušos. Es vienmēr mācos no māmiņas teiktā un izpildu viņas vēlēšanās. Es ikkatru dienu gribu māmiņai pateikt, ka mīlu viņu un ka negribu viņu pazaudēt!

    Elizabete

    AtbildētDzēst
  12. Mana mamma ir īpaša, jo viņa mani sagatavo dzīvei un iemāca visu, kas nepieciešams.Viņa vienmēr ir laipna un izpalīdzīga pret mani un arī maniem draugiem. Es ar mammu varu runāt kā ar labāko draudzeni atklāti un neizliekoties.

    AtbildētDzēst
  13. Mana vecmāmiņa ir labsirdīga, jo vienmēr rūpējas par mani un visiem.

    AtbildētDzēst