otrdiena, 2014. gada 22. aprīlis

Atvērto durvju dienā ceļā uz digitālo izglītību

   Šī ziņa būs pavisam īsa, jo esmu nedaudz satraucies. 23.aprīlī Bauskas sākumskolā gaida vecākus Atvērto durvju dienā ar ļoti sarežģītu nosaukumu- "IT izmantošana mācību procesā jeb ceļā uz digitālo izglītību". Tas nozīmē, ka arī man "jāiet laikam līdzi" un jāizveido Twitter konts, jāpiereģistrējas Facebook, jāmācās izmantot planšeti un jāprot lietot Powtoon, Slid.es, Prezi.com, Infogafiku un tā tālāk. Un jāveido animācijas un jāuzņem video. Pamēģināju, un izrādās- tas ir interesanti! Tāpēc es kopā ar Tevi, Taviem vecākiem un Taviem brīnišķīgajiem skolotājiem došos ceļā uz digitālo izglītību. Vēl pačukstēšu noslēpumu, kas vairs nav noslēpums- šo jauno IT rīku un sociālo tīklu ieviešanā skolas mācību procesā ir jāsaka paldies Skolotāju digitālās apmācības programmai "Samsung Skola nākotnei". Tajā ar lielu degsmi darbojas arī mūsu skolas komanda  un ar jauno tehnoloģiju vīrusu aplipinājusi gan skolēnus, gan skolotājus. Un kā būs ar vecākiem? Ar kuru dzīves vērtību papildināsim mūsu vērtību pūra lādi? Labprāt uzzināšu šeit vecāku domas par informācijas tehnoloģiju ienākšanu skolā.

7 komentāri:

  1. Šī jauno tehnoloģiju izmantošana mums šķiet interesanta, un tad mums mācību darbs iet ātrāk un interesantāk.

    AtbildētDzēst
  2. jā es domāju, ka tas ir interesanti un stundas darbs iet ātrāk uz priekšu.

    AtbildētDzēst
  3. Šī jauno tehnoloģiju izmantošana mums šķiet interesanta, un tad mums mācību darbs iet ātrāk un interesantāk.

    AtbildētDzēst
  4. Paldies Bauskas sākumskolas kolektīvam par ieguldīto darbu mācību procesa digitalizēšanā, par aizrautīgiem pedagogiem, kauri iet "laikam līdzi", par lieliski sagatavoto Atvērto durvju dienu, par brīnišķīgajiem svētku koncertiem! Priecājos, ka mans bērns apmeklē šo skolu!

    AtbildētDzēst
  5. Paldies Bauskas sākumskolas kolektīvam par ieguldīto darbu! Paldies par iespēju vecākiem piedalīties Atvērto durvju dienā! Bija ļoti interesanti! Arī es priecājos, ka mans bērns mācās šajā skolā!

    AtbildētDzēst
  6. Man liels prieks, ka mēs varam izmantot tehnoloģijas stundās, lai bērniem varētu sagatavot interesantu stundu. Manuprāt tas ir ļoti vērtīgi un pozitīvs skatījums uz jaunajām tehnoloģijām... Iepriecinoši ir tas, ka mūsu skolas Samsung komanda dalījās ar jaunajām zināšanām, skatos, ka starpbrīžos bērni filmē un veido animācijas filmiņas! Paldies!

    AtbildētDzēst
  7. Bauskas sākumskolas komanda ir vislabākā! Veiksmi Jums, lai izdodas viss iecerētais! Ir redzams, ka strādājat no sirds un ar lielu atbildību.

    AtbildētDzēst