otrdiena, 2014. gada 22. aprīlis

Patiess kopā būšanas prieks

     Jau gandrīz mēnesi esmu klusējis un savās pārdomās esmu dalījies tikai ar pavasara vēju, lietus lāsi uz tikko uzplaukušā sniegpulksteņa un ar nebēdnīgo saules staru, kas draiskojas mūsu skolas logos. Bet tas nenozīmē, ka neesmu neko pamanījis. Ar lielu lepnumu un prieku lidinājos visur, kur jūs, mani mīļie zēni un meitenes, aktīvi darbojāties un krāsainiem burtiem rakstījāt Bauskas un Rundāles novadu skolu pasākumos Bauskas sākumskolas vārdu:
latviešu valodas olimpiādē 1.vieta, vizuālās mākslas olimpiādē 1.vieta, 2.klašu konkursā "Zinītis" 1.vieta, 5.klašu konkursā "Esi gudrs- būsi vesels 1.vieta, sporta sacensībās 1.vieta, 5.-9.kl.koru skatē 1.pakāpe ...Mazliet baidos aizrauties, ka no lepnuma nepārsprāgstu! Es tiešām ļoti priecājos par visiem jūsu panākumiem, un mani krāsainie spārni dziļā cieņā sveicina jūsu skolotājus,kas nenogurstoši jūs virza izzināt, uzzināt un godam parādīt savas zināšanas. Lai  godalgota vieta nebūtu tikai cipars kādā skaitļu virknē, tad atceries galveno- nenogurstoši strādā gan savu zināšanu iegūšanā, gan savu sirds bagātību- dāsnuma, labestības un prieka- vairošanā. Esmu pārliecināts, ka Tevī, mans draugs, ir daudzas bagātības no dzīves vērtību pūra un tās vairot palīdz gan skolotāji, gan Tavi vecāki un vecvecāki.
      Nupat aizvadījām Lieldienas- saulainas, krāsainas un prieka pilnas. Skolā, Bauskā, novada pagastos- visur skraidīja dāsnie Lieldienu zaķi un dāvāja raibu raibās olas, kopā pulcējās ģimenes un piedalījās Lieldienu rotaļās un citās aktivitātēs. Un šajā pavasara svētku svinēšanā augstākais apbalvojums ir mūsu patiesais kopā būšanas prieks.  
    Kas Tev šobrīd, pavasara visskaistākajās dienās, ir ļoti, ļoti svarīgs?
     
   

3 komentāri:

  1. Malači bērni, malači skolotāji! Lai šī skaistā pavasara saulīte dod jums visiem spēku, izturību, dzīvesprieku!

    AtbildētDzēst
  2. Man ir ļoti svarīgi lai mēs visi būtu veseli, draudzīgi, labvēlīgi, pozitīvi. Atvērti jaunām zināšanām, idejām, pārliecināti par savām spējām. Es ticu, ka Jūs visi gan lieli, gan mazi spējat ļoti, ļoti daudz. Par to liecina Jūsu sasniegumi gan iepriekš minētie, gan tie, kas tikko gūti. 1.pakāpe 1.-4.klašu korim Bauskas un Rundāles novada koru skatē. 1.vieta Zemgales reģionā skatuves runas konkursā Patrīcijai un Matīsam. 1.vieta reģiona teatralizēto uzvedumu konkursā 5.b kl. teātra kopai "Ancīši". Es lepojos, priecājos! Paldies! Man ir ļoti svarīgi, lai ikviens no Jums skolā justos labi. Lai ikviens savu darbu veiktu godprātīgi ! Man ir ļoti svarīgi lai mūsu skola un Latvija kļūst par tīrāko un zaļāko vietu pasaulē! Lai labas emocijas brīvdienās! Lai katrs atrodam kādu stūrīti, ko sakopt Lielajā talkā!

    AtbildētDzēst
  3. Man ir patiesi liels prieks par mūsu skolotājiem , kas vienmēr nākuši pretī visādos dzīves gadījumos , cerams ka šī skola un skolotāji vienmēr paliks tik labi un pretīm nākoši .

    AtbildētDzēst